Poniedziałek, 29 stycznia 2018 roku. Historyczna data inauguracyjnego spotkania z cyklu Sportworking. Zgromadzeni w Champions Sports Bar goście mieli okazję wysłuchać dwóch wystąpień przygotowanych przez Dariusza Łapińskiego i Piotra Należytego. O czym opowiadali prelegenci?
Dariusz Łapiński zajrzał za kulisy rozmów z najbardziej zagorzałymi fanami drużyn sportowych w kraju, poruszył temat siły konsumenckiej kibiców, a także wartości jakie są bliskie tej grupie. O współpracy biznesu z organizacją sportową i podejściu do sponsoringu sportowego w erze nowych mediów opowiadał z kolei Piotr Należyty.
Piotr Należyty
Dyrektor marketingu Runmageddonu – najbardziej ekstremalnego cyklu biegów przeszkodowych w Europie i lidera rynku w Polsce. Doświadczenie w marketingu i sponsoringu zdobywał między innymi w Wiśle Kraków i Piaście Gliwice, a w latach 2012-2016 był prezesem zarządu klubu siatkarskiego Trefl Gdańsk S.A.
Dr Dariusz Łapiński
Krajowy koordynator ds. współpracy z kibicami w Polskim Związku Piłki Nożnej. W przeszłości nadzorował również projekt współpracy z kibicami w rządowej spółce PL.2012 koordynującej proces przygotowań Polski do UEFA EURO 2012.