Sportworking partnerem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Sportworking partnerem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

  • Post author:

Dzięki współpracy Stowarszyszenie Sport Biznes Polska zyska status partnera spotkań networkingowych Sportworking, wesprze ich promocję i organizację, a także otrzyma możliwość współtworzenia agendy wydarzeń. Z kolei Sportworking w ramach partnerstwa oferuje m.in. pomoc w organizacji Kongresu Sport Biznes Polska. Inicjatorzy projektu zyskają miejsce w jury SBP Awards czy możliwość uczestnictwa w konferencjach organizowanych przez Stowarzyszenie.

Sportworking i SBP planują zorganizowanie jeszcze dwóch spotkań do końca 2021 roku. Celem na kolejne miesiące będzie natomiast zwiększenie częstotliwości wydarzeń oraz rozszerzenie działalności na kolejne miasta w Polsce. Do tej pory Sportworking odbywał się w Warszawie, Krakowie, Łodzi i Katowicach. Raz entuzjaści sportu i biznesu mieli okazję integrować się w Gliwicach. W niedalekiej przyszłości odbiorcy mogą spodziewać się także nowej formy treści. 

Partnerstwo, z podmiotem którego przedstawiciele mają podobne wartości jak Sportworking, jest bardzo naturalne. Łączenie sił we wspólnej sprawie, jaką jest profesjonalizacja branży, dzielenie się know-how oraz budowanie networkingu to fundament naszej współpracy. Wierzę, że wspólnie możemy jeszcze skuteczniej integrować środowisko marketingu sportowego i biznesu w sporcie – mówi Karol Kuśka, CEO Sportworking

Współpraca ze Sportworking to kolejny ważny krok w rozwoju Stowarzyszenia Sport Biznes Polska. Jako SBP uważamy, że podstawą rozwoju i wprowadzania realnych zmian jest współpraca, a także regularna wymiana wiedzy i doświadczeń. Współdziałanie z podmiotem bazującym na pokrewnych filarach przyniesie korzyści całemu środowisku. Jestem przekonany, że nawiązana współpraca będzie miała znaczący wpływ na budowanie jedności branży sportu i biznesu sportowego.zapewnia Łukasz Banaszak, dyrektor zarządzający Stowarzyszenia Sport Biznes Polska.

Partnerstwo zostało zawarte na czas nieokreślony i ma charakter długofalowy.

Karol Kuśka

Zawodowo od ponad 3 lat odpowiada za sponsoring w firmie STS. Interesuje się biznesem, zarządzaniem i marketingiem w sporcie. Twórca cyklu branżowych spotkań pod szyldem Sportworking. Prywatnie wielki fan speedway'a.