W odnowionej Loży Prezydenckiej na stadionie Wisły Kraków odbył się dziewiąty i zarazem ostatni w 2019 roku Sportworking. Na grudniowym spotkaniu w stolicy Małopolski pojawiło się około 50 gości. To dla nich Tomasz Koprowski z PGE Skra Bełchatów i Michał Siejak z Canal+ Sport przygotowali swoje prezentacje.
Tomasz na co dzień zajmuje się marketingiem i sprzedażą w PGE Skra Bełchatów, gdzie pełni rolę dykretora marketingu. W swoim wystąpieniu zagłębił się w tajniki umów sponsoringowych oraz przedstawił najczęstsze różnice pomiędzy tym o jakie prawa „walczy” sponsor, a jakie prawa w postaci odpowiednich zapisów powinien zabezpieczyć sobie sponsorowany. Tym bardziej, że różnice w konkretnych dyscyplinach są wyraźne.
Druga część spotkania Sportworking należała do Michała Siejaka. Wieloletnie doświadczenie w pracy w mediach klubowych Korony Kielce zaowocowały tym, że Michał mógł przedstawić jakie są plusy i minusy pracy w mediach klubowych, a także zaprezentować wszystkich zagrożenia na które napotkać się może osoba odpowiedzialna za bezpośredni content, który wychodzi na zewnątrz Klubu. Obecnie Michał pracuje dla Canal+ Sport i jak sam określił praca w mediach klubowych to rewelacyjne przetarcie przed takim wyzwaniem jakim są obowiązki w redkacji TV.