Dzięki współpracy z Widzewskim Klubem Biznesu siódma edycja Sportworkingu odbyła się na stadionie Widzewa Łódź. W stadionowej restauracji „W sercu Łodzi” po raz pierwszy projekt został zorganizowany w tym mieście. Była to okazja do integracji środowiska marketingu i sponsoringu sportowego właśnie w tej części Polski.
Tradycyjnie podczas Sportworkingu wystąpiło dwóch prelegentów, którzy wtajemniczyli uczestników w swoje codzienne obowiązki. Paweł Jakóbik z Deloitte Polska oraz Mieszko Łabuz z Wisły Kraków.
Na początek Mieszko jako menadżer sprzedaży Wisły Kraków opowiedział o działalności Klubu Biznesu w krakowskim klubie oraz zaprezentował najszczęstsze praktyki jakie stosuje, aby przekonać dotychczasowych sponsorów do większego zaangażowania w kolejnych latach. Dowiedzieliśmy się też o wsparciu aktywności sponsoringowych sponsorów przez Klub Biznesu.
W drugim wystąpieniu Paweł Jakóbik przedstawił w jaki sposób Deloitte Polska angażuje się w rozwój polskiego sportu, a także jakie korzyści ma z tego tytułu. Dodatkowo Paweł przedstawił case study dotyczące programu certyfikacji szkółek piłkarskich dla PZPN przy którym firma konsultingowa miała swój udział.