Następne spotkanie: 27 stycznia w Warszawie
Sportworking #7 – Łódź
Rafał Rusek / Press Focus

Sportworking #7 – Łódź

Dzięki współpracy z Widzewskim Klubem Biznesu siódma edycja Sportworkingu odbyła się na stadionie Widzewa Łódź. W stadionowej restauracji „W sercu Łodzi” po raz pierwszy projekt został zorganizowany w tym mieście. Była to okazja do integracji środowiska marketingu i sponsoringu sportowego właśnie w tej części Polski.

Tradycyjnie podczas Sportworkingu wystąpiło dwóch prelegentów, którzy wtajemniczyli uczestników w swoje codzienne obowiązki. Paweł Jakóbik z Deloitte Polska oraz Mieszko Łabuz z Wisły Kraków.

Na początek Mieszko jako menadżer sprzedaży Wisły Kraków opowiedział o działalności Klubu Biznesu w krakowskim klubie oraz zaprezentował najszczęstsze praktyki jakie stosuje, aby przekonać dotychczasowych sponsorów do większego zaangażowania w kolejnych latach. Dowiedzieliśmy się też o wsparciu aktywności sponsoringowych sponsorów przez Klub Biznesu.

W drugim wystąpieniu Paweł Jakóbik przedstawił w jaki sposób Deloitte Polska angażuje się w rozwój polskiego sportu, a także jakie korzyści ma z tego tytułu. Dodatkowo Paweł przedstawił case study dotyczące programu certyfikacji szkółek piłkarskich dla PZPN przy którym firma konsultingowa miała swój udział.

Zdjęcia:

Wideo:

Karol Kuśka

Zawodowo od ponad 3 lat odpowiada za sponsoring w firmie STS. Interesuje się biznesem, zarządzaniem i marketingiem w sporcie. Twórca cyklu branżowych spotkań pod szyldem Sportworking. Prywatnie wielki fan speedway'a.