Następne spotkanie: 9 grudnia w Krakowie
Sportworking #4 – Warszawa
Fot. Rafał Rusek / Press Focus

Sportworking #4 – Warszawa

Po dłuższej przerwie Sportworking powrócił do Warszawy. W Miejsce Chwila przy Żurawiej po raz czwarty spotkali się pasjonaci sportu i biznesu. Fantastyczna publiczność i równie ciekawe wystąpienia zaproszonych Gości. O czym opowiadali Łukasz Brylski i Paweł Chmielowski?

O głównym wyzwaniu jakim była odbudowa prestiżu rozgrywek o Puchar Polski opowiedział ich opiekun z ramienia PZPN – Łukasz Brylski. Łukasz oprócz liczb potwierdzających realizację postawionego przed nim celu, podkreślił ogromną rolę ścisłej współpracy z klubami w tym zakresie.  O wielkiej roli analityki i badań rynkowych przy decyzjach sponsoringowych opowiedział z kolei Paweł Chmielowski. Ile kosztują realizowane przez Pawła badania? Dowiedzieli się tego uczestnicy Sportworkingu.

Łukasz Brylski
Specjalista do spraw sponsoringu i marketingu w Polskim Związku Piłki Nożnej. Opiekun jednego z kluczowych projektów wspomnianej organizacji – Pucharu Polski. Dba o wszystkie detale organizacyjne, a także ściśle współpracuje z klubami z różnych szczebli rozgrywek.

Paweł Chmielowski
Poznaniak. Pasjonat sportu. Właściciel Sport Analytics – agencji analityki sportowej, która wie, że o sukcesie sportowym decydują nie tylko nakłady finansowe i polityka kadrowa. Przeprowadzał badania dla największych podmiotów sponsorujących polski sport, a także dla czołowych klubów i zawodników.

Zdjęcia:

Karol Kuśka

Zawodowo od ponad 3 lat odpowiada za sponsoring w firmie STS. Interesuje się biznesem, zarządzaniem i marketingiem w sporcie. Twórca cyklu branżowych spotkań pod szyldem Sportworking. Prywatnie wielki fan speedway'a.