Po dłuższej przerwie Sportworking powrócił do Warszawy. W Miejsce Chwila przy Żurawiej po raz czwarty spotkali się pasjonaci sportu i biznesu. Fantastyczna publiczność i równie ciekawe wystąpienia zaproszonych Gości. O czym opowiadali Łukasz Brylski i Paweł Chmielowski?
O głównym wyzwaniu jakim była odbudowa prestiżu rozgrywek o Puchar Polski opowiedział ich opiekun z ramienia PZPN – Łukasz Brylski. Łukasz oprócz liczb potwierdzających realizację postawionego przed nim celu, podkreślił ogromną rolę ścisłej współpracy z klubami w tym zakresie. O wielkiej roli analityki i badań rynkowych przy decyzjach sponsoringowych opowiedział z kolei Paweł Chmielowski. Ile kosztują realizowane przez Pawła badania? Dowiedzieli się tego uczestnicy Sportworkingu.
Łukasz Brylski
Specjalista do spraw sponsoringu i marketingu w Polskim Związku Piłki Nożnej. Opiekun jednego z kluczowych projektów wspomnianej organizacji – Pucharu Polski. Dba o wszystkie detale organizacyjne, a także ściśle współpracuje z klubami z różnych szczebli rozgrywek.
Paweł Chmielowski
Poznaniak. Pasjonat sportu. Właściciel Sport Analytics – agencji analityki sportowej, która wie, że o sukcesie sportowym decydują nie tylko nakłady finansowe i polityka kadrowa. Przeprowadzał badania dla największych podmiotów sponsorujących polski sport, a także dla czołowych klubów i zawodników.